Založ si blog

Vtip, či realita o Mikiho smrti!

Na rannej prechádzke sa Dzurinda náhle potkol a spadol. 
Ukázalo sa, že to bola porážka. A pretože podľa hesla 
„Zdravie nie je biznis“ nemala 
blízka nemocnica dostatok 
personálu, tak zomrel. 
Onedlho stál pred nebeskou bránou a Svätý Peter ho privítal: 

– „Vítaj na Nebesiach, ale skôr, než sa tu usadíš, tak sa zdá, 
že tu máme malý problém. Málokedy tu máme slušných demokratov 
a tak si nie sme tak úplne istí, čo s nimi.“ 

– „To nie je žiadny problém, jednoducho ma pustite ďalej, som 
dobrý kresťan, som veriaci.“ 

– „Rád by som ťa pustil ďalej, ale mám pokyny priamo od Boha. 
Hovorí, že pre zavedenie novej politiky demokratického ŠTÁTU musíš 
stráviť jeden deň v Pekle a jeden deň v Nebi. A potom si sám 
vyberieš, kde chceš stráviť Večnosť. 

– „Ale ja už som rozhodutý. Chcem do Neba!“ 
Svätý Peter odviedol Dzurindu k výťahu a zišli dolu do pekla. 
Brána Pekla sa otvorila a Miki se ocitol na krásnej zelenej lúke. 
Pripadal si tam ako v Raji. Zelená tráva, slnko svieti, ale nie 
je príliš teplo. Vanie mierny vlahý vetrík. Všade sú malé krčmy 
s pivom, párkami a údenými kolenami, tienené šumiacimi stromami. 
Všade postávajú slávni  demokrati, sám Tony Blair ho 
víta. Pod gaštanom diskutuje   Sulík, Havel s Angelou Merkelovou. Všetci 
sa voľne prechádzajú, hrajú kolky a futbal. Na obed si dávajú 
bifteky, grilované prasiatka, šampanské a plzeň. Sám diabol 
priniesol Dzurindovi pohár oroseného piva a rezeň. 

– „Daj si jedno, Miki!“ „Nie, sľúbil som, že už nebudem piť 
a budem štíhly“, odmieta Dzurinda

– „Toto je peklo, synak. Tu môžeš jesť a piť čo chceš a neuškodí 
ti to, skôr prospeje.“ 
Miki si teda dá a zistí, že sa mu diabol páči, že je to fajn 
chlapík, ktorý vie rozprávať korenené vtipy a vyvádzať s ostatnými 
kanadské žartíky. Jednoducho presne to, čo majú demokrati radi. 
Všetci si skvelo užívajú a skôr než si  to Dzurinda uvedomí, deň sa 
skončí. Všetci sa s ním búrlivo lúčia a mávajú mu, keď nastupuje 
do výťahu. Keď se dvere výťahu znovu otvoria, je zase pri bráne 
Raja a svätý Peter naňho čaká. 

– „Tak a teraz je čas na návštevu Raja“, a otvára mu bránu. 
A ďalších 24 hodín je Miki donútený tráviť čas s partiou 
čestných, vychovaných ľudí, ktorí majú radi spoločnosť, ale 
hovoria o iných veciach než o jedle, o peniazoch, a chovajú sa 
k sebe slušne a úctivo. Žiadne hrubé vtipy alebo kanadské žartíky. 
Nie sú tam ani žiadne krčmičky a aj keď je jedlo dobré, biftek 
a údené kolienko to nie sú. A všetci sú chudí. Niet tam nikoho, 
koho by poznal. A naviac sa k nemu nikto nechová ako k dôležitej 
osobe. 

– „No toto, na niečo takéto ma Fígeľ so Sulíkom nepripravili. 
Ani Bugár s Miklošom sa o tomto nezmienili,“ hovorí si Miki. 
Deň sa skončil a svätý Peter sa vrátil. 

– „Tak, strávil si deň v Pekle a deň v Nebi. Teraz si vyber, kde 
stráviš Večnosť.“ 
Ale Miki dlho nepremýšľa a rozhodne sa hneď: 

– „Nikdy som si nemyslel, že toto poviem – vieš Nebo bolo krásne, 
a tak… ale ja si naozaj myslím, že patrím k priateľom do Pekla.“ 
Tak ho Peter odvedie k výťahu a on schádza stále dolu až do Pekla. 
Dvere výťahu sa otvárajú a ocitne sa uprostred pustatiny pokrytej 
odpadkami a toxickým odpadom. Vyzerá ako púšť, ale je to ešte 
horšie. Asi ako bane v okolí Prievidze. Je vydesený, keď vidí 
svojich priateľov, oblečených v zdrapoch, ako prikovaní k reťaziam 
zbierajú do plastových vriec odpadky pri ceste. Stenajú a vzdychajú 
od bolesti, tváre a ruky majú čierne od špiny. Diabol pristúpi 
k Dzurindovi, objíme ho okolo ramien. Ten se otrasie a hovorí: 

– „Tomuto nerozumiem, bol som tu včera, všade slniečko, trávička 
zelená, pivo tieklo prúdom. Stále sme sa flákali a bolo to skvelé. 
A teraz je tu pustatina, všade iba neporiadok a všetci vyzerajú 
biedne.“ 
Diabol sa na neho pozrie, prefíkane sa usmeje a povie: 

– „No, zlatý môj, včera to bola volebná kampaň, dnes si si nás už zvolil!“ 

Pošli to všetkým slušným ľuďom, ktorí chcú v tejto krajine 
žiť aj po voľbách a zvoľ správne.

 

 

 

/odkaz pre Lada: autora nepoznam, ale nedalo mi nezverejnit to/


 

Kde vsade si musi klaknut matka choreho dietata – List pre anjela

15.01.2013

Milá pani Natália, dovoľte mi, aby som sa Vám predstavila.Volám sa Mária Dunaiová, som Robkovamama. Dovolila som si Vás osloviť krstnýmmenom, lebo sme si Vás zaradilido kategórie „náš anjel“,Neviem, koľko viete o našom príbehua o Robkovom ťažkom živote. Skúsimzačať niekde od úplného začiatkua v skratke.Sme manželský pár žijúci spolu dvadsaťrokov. Vlastné [...]

Kde vsade si musi klaknut a prosit matka choreho dietata?

11.09.2012

Ani neviem kde zacat nas hrozny pribeh. Moj syn Robert 16rokov je vazne chory, diagnoza znie: Maligny melanom koze mutacia BREF 600 Diagnoza a s liecenim tohoto ochorenia nema nik ziadne skusenosti ani u nas, ani v europe. Skusali sme uz naozaj vsetko. A teraz postupne: Robka som si vzala do pestunskej starostlivosti ked mal 6rockov, chlapec prezil nestastie, ktore sa udialo v ich rodine. Videl [...]

Vstup do pohotovostnej zubnej ambulancie za 2eura!

09.03.2012

Nitra, Spitalska ulica , sukromna zubna pohotovost 8.3.2012 o 16.00 hod. sluziaci lekar Mudr. Otto Vozar. Zdravim spolahlivost v nasom zdravotnictve. Zacalo to tym, ze pan doktor meskal priblizne 15 min., to vsak nebol problem. Po vstupe do ambulancie som mu podavala disk s 3D snimkom tlaciacej sa osmicky vpravo dole. Vysvetlila som mu, ze ideme priamo od zubara mame za sebou snimkovanie v [...]

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 51922x
Priemerná čítanosť článkov: 4720x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy