Založ si blog

Zázrak na železnici sa stal

Vcera rano som cestovala rychlikom Horehronec do Zvolena. Nastupila som do I.voznovej triedy. Usadila som sa, poobzerala a zistila som,ze je tam cisto. Hmm kritika na upratovacie sluzby asi pomohla. Ako rychlo priletela tato myslienka, tak odletela. Citila som sa prijemne, spokojne som zaspinkala.Prijemna vlakova cata mi skontrolovala cestovny listok. Vecer som sa vracala domov, tym istym vlakom Horehronec. Po usadeni sa som sa zacala obzerat, fakt bolo vsetko cistucke, vonavucke. Nikde ziadne stpy po rukach na presklenych castiach. Okna, dvere, koberec, sedacky,policky vsetko uplne cistucke. Doslova som hladala na co asi zabudli. Opatrne som otvorila odpadkovy kos, a verte ci nie, uplne cistucky. Hmmmm, asi je to davno co som cestovala vlakom na trati Komarno, Nove Zamky  a je to fajn, je tu prijemne. Konecne nieco pozitivne na svete. Taka spokojna som sa po chodbicke snazila dostat ku dveram, precitala som letmo akesi reklamy medzi inym aj na ČD.Nedalo mi neotvorit toaletu zo zvedavosti. Nesklamalo ma nic, cistucko, mydlo, toaletny papier, utierky na ruky. Z usmevom som vystupila  v Suranoch, ostala som stat na perone ze nech si teda obzriem na vlakovej suprave zazraky od sprayerov. No nic som nevidela, ani znak po carbanicach, aj z vonka bola vlakova suprava cistucka, len ma prekvapil napis ČESKÉ DRÁHY . Je mi smutno, ze u nas to takto nefunguje, naozaj to co je nase musi byt vzdy nanic??? Rozpredame, rozkadneme a ticho suhlasime…

Kde vsade si musi klaknut matka choreho dietata – List pre anjela

15.01.2013

Milá pani Natália, dovoľte mi, aby som sa Vám predstavila.Volám sa Mária Dunaiová, som Robkovamama. Dovolila som si Vás osloviť krstnýmmenom, lebo sme si Vás zaradilido kategórie „náš anjel“,Neviem, koľko viete o našom príbehua o Robkovom ťažkom živote. Skúsimzačať niekde od úplného začiatkua v skratke.Sme manželský pár žijúci spolu dvadsaťrokov. Vlastné [...]

Kde vsade si musi klaknut a prosit matka choreho dietata?

11.09.2012

Ani neviem kde zacat nas hrozny pribeh. Moj syn Robert 16rokov je vazne chory, diagnoza znie: Maligny melanom koze mutacia BREF 600 Diagnoza a s liecenim tohoto ochorenia nema nik ziadne skusenosti ani u nas, ani v europe. Skusali sme uz naozaj vsetko. A teraz postupne: Robka som si vzala do pestunskej starostlivosti ked mal 6rockov, chlapec prezil nestastie, ktore sa udialo v ich rodine. Videl [...]

Vstup do pohotovostnej zubnej ambulancie za 2eura!

09.03.2012

Nitra, Spitalska ulica , sukromna zubna pohotovost 8.3.2012 o 16.00 hod. sluziaci lekar Mudr. Otto Vozar. Zdravim spolahlivost v nasom zdravotnictve. Zacalo to tym, ze pan doktor meskal priblizne 15 min., to vsak nebol problem. Po vstupe do ambulancie som mu podavala disk s 3D snimkom tlaciacej sa osmicky vpravo dole. Vysvetlila som mu, ze ideme priamo od zubara mame za sebou snimkovanie v [...]

univerzita

Mladí Američania páchajú rekordne veľa samovrážd. Nikto presne nevie prečo

20.04.2024 11:28

"Tak veľmi si prajem, aby nám býval dal šancu mu pomôcť," hovorí Katherine Salasová zlomeným hlasom.

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 51894x
Priemerná čítanosť článkov: 4718x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy